هنرداریمجلهزیورآلاتچگونه ساخت جواهرات را آغاز کنیم

    چگونه ساخت جواهرات را آغاز کنیم

    چگونه ساخت جواهرات را آغاز کنیم

    چگونه ساخت جواهرات را آغاز کنیم:

    یادگیری نحوه ساخت زیورآلات مزایای زیادی دارد. اول از همه ، سرگرم کننده است! ساخت جواهرات سرگرمی است که به شما امکان می دهد خلاقیت خود را به شیوه ای لذت بخش و آرامش بخش بیان کنید.

    یادگیری نحوه ساخت جواهرات نیز کاربردی است و می توانید یاد بگیرید که قطعات زیبا ، دست ساز و سفارشی برای خانواده ، دوستان و شاید در نهایت مشتریان احتمالی بسازید.

    جواهرسازان تازه کار دقیقاً نمی دانند چگونه در هنر جواهرسازی شروع کنند ، چه برای تجارت و چه برای تفریح. در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که به شما کمک می کند علاقه خود را به جواهرسازی به تلاشی با ارزش و ماندگار تبدیل کنید.

    ایجاد قطعات با کیفیت بالا با ابزارهای بی کیفیت حتی برای پیشرفته ترین سازندگان جواهرات نیز مشکل است.

     

    ابزارهای اساسی و ضروری که هر مبتدی باید برای شروع ساختن زیورآلات زیبا و پروژه های منجوق خود داشته باشد شامل موارد زیر است:

    سیم بر، دم باریک

    انبردست بینی گرد

    انبردست بینی تخت

    انبردست چنگک

    اندازه گیری خط کش/نوار

    یک سازماندهنده مهره

    چسب

    در ابتدا ابزارهایی را انتخاب کنید که "به نوعی" در جعبه ابزار خانه شما مناسب هستند ، سرمایه گذاری روی ابزارهای مناسب به شما کمک می کند تا قطعات بهتری را از همان ابتدا به دست آورید.

    هزینه ابزارهای با کیفیت بالا بیش از هزینه خود است. خرید ابزارهای تخصصی ممکن است در ابتدا یک سرمایه گذاری به نظر برسد ، اما ابزارهای خوب و طراحی شده نسبت به همتایان ارزان قیمت خود بیشتر عمل می کنند و متوجه می شوید که مجبورید ابزارهای با کیفیت بالا را بسیار کمتر جایگزین کنید.

    نه تنها داشتن مواد منجوق مناسب لازم است، بلکه انتخاب مهره ها نیز یکی از سرگرم کننده ترین بخشهای ساختن جواهرات و توسعه سبک منحصر به فرد شما است.

     

    برخی از مواد لازم برای نوار برای مبتدیان عبارتند از:

    انواع مهره های شیشه ای

    بند ناف

    سیم حافظه

    سوزن مهره ای

    سیم های گوش

    چفت و بستن

    سر و چشمان چشم

    مهره های تنگ

    سیم منجوق

    موضوع منجوق

    مهره های صیقل داده شده با آتش

    در حالی که کیت های مهره از پیش ساخته شده می توانند راحت باشند ، اما همیشه مقرون به صرفه ترین انتخاب نیستند مگر اینکه دوست داشته باشید و قصد دارید از تمام مهره های موجود در کیت استفاده کنید.

     

    سنگ های قیمتی، دانه های شیشه ای و دانه های کریستالی سطح بالاتری را برای قطعات ارائه می دهند تا گزینه های ارزان تر لوسیت و پلاستیک و اگر قصد فروش خلاقیت خود را دارید ، قیمت بالاتری دریافت خواهید کرد. مهره های بهتر نیز ماندگاری بیشتری دارند. همچنین ، روی محفظه ای با محفظه سرمایه گذاری کنید تا مهره های خود را ذخیره کنید تا بتوان آنها را بر اساس اندازه ، مهره و رنگ مرتب کرد و به راحتی آنها را پیدا کرد.

    ممکن است از قطعات خلاقانه و پیچیده دیگر هنرمندان جواهرات برای شروع ساخت جواهرات الهام گرفته شده است. با این حال ، به عنوان یک مبتدی ، بهتر است از کوچک شروع کنید.

    با شروع کوچک ، به تدریج مجموعه مهارت ها و توانایی های خود را تقویت کرده وکه قطعات زیبایی را که باعث ایجاد جواهرات شده است بسازید.

    دانستن اهداف مختلف مواد مختلف به شما کمک می کند تا تصور بهتری از آنچه که برای پروژه نیاز دارید ، داشته باشید و در زمان و هزینه بازگشت اقلام غیر ضروری صرفه جویی کنید.

    قبل از صرف تمام وقت خود برای ایجاد یک جواهر منحصر به فرد ، مهم است که با استانداردهای صنعت آشنا شوید. این شامل طول های استاندارد برای گردنبند ، دستبند ، چوکر و خلخال است.

     

    جدا از طول های مختلف ، آگاهی از سنگهای مختلف تولد و ماههای تولد مربوطه و جایگزینهای نیمه گرانبها نیز بسیار مفید است.

    ماه

    سنگ قیمتی

    سنگ های نیمه قیمتی

    ژانویه

     

    گارنت

    کوارتز رز

    فوریه
    آمتیست

    اونیکس

    مارس
    آکوامارین

    یاس قرمز

    آوریل
    الماس

    سنگ کریستال

    مه

    زمرد

    کریسوپراس

    ژوئن
    سنگ ماه
    مروارید
    جولای
    یاقوت

    کارنلیان

    اوت
    پریدوت
    آونتورین
    سپتامبر
    یاقوت کبود

    سنگ لاجورد

    اکتبر
    تورمالین
    عقیق
    نوامبر
    سیترین
    توپاز
    دسامبر
    زیرکان
    فیروزه

     

     

    ساخت جواهرات یک راه آسان و سرگرم کننده برای شخصی سازی هدیه است و مخاطبان را برای خلاقیت شما تضمین می کند.

    طیف گسترده ای از سبک های ساخت جواهرات می تواند حتی ایده شروع را دلهره آور به نظر برساند.

     

    آیا باید کار با مهره را شروع کنید؟ یا ایده ترکیب چرم در قطعات وسوسه انگیزتر است؟ آیا طرفدار سادگی جواهرات فلزی هستید یا به نظر می رسد که به جنب و جوش مهره های شیشه ای علاقه دارید؟

    پاسخ به سبک و ترجیح شما برمی گردد. به نظر شما بارها و بارها چه سبک جواهراتی می پوشید؟ نگاه کردن به جعبه جواهرات محل خوبی برای شروع است. قطعات مورد علاقه خود را بیابید و سعی کنید یک موضوع مشترک در بین آنها تشخیص دهید.

    به عنوان مثال ، اگر قطعات ای را انتخاب کنید که شامل انتخاب مهره های جسورانه و رنگ برجسته هستند ، به احتمال زیاد در تلاش برای تقلید از سبک مینیمالیستی مهر زنی فلز دچار مشکل خواهید شد.

    علاوه بر این ، چرا انتخاب جواهراتی که نمی خواهید بپوشید را انتخاب می کنید؟ بهترین کار این است که ابتدا سبکی را که بیشتر از آن لذت می برید انتخاب کنید و خود را وقف تسلط بر جنبه های آن سبک متمایز در ساخت جواهرات کنید ، قبل از اینکه سعی کنید چیز دیگری را انتخاب کنید که کمتر با آن آشنا هستید.

    پس از توسعه یک مهارت ، همیشه می توانید با پیشرفت سلیقه خود به مهارت دیگری بروید و از آموخته های خود برای کمک به شما در دستیابی به یک مهارت جدید استفاده کنید.

     

    هرکسی که در خانه کار کرده است از ناامیدی از نداشتن فضای شخصی برای رسیدگی به کارهای روزانه خود می داند.

    کار در یک منطقه باز نه تنها باعث حواس پرتی می شود ، بلکه منجر به بی نظمی نیز می شود. داشتن لوازم خود در سراسر خانه به جای یک مکان منجر به اتلاف وقت و از دست دادن منابع می شود.

    یک اتاق ، گوشه یا حتی یک میز تحریر را برای خود کنار بگذارید و آن را به صنایع دستی خود اختصاص دهید. فضای خود را با جعبه ها ، ظروف غذاخوری و برچسب ها منظم نگه دارید.

     

    هنگامی که یک روش سازمانی پیدا کردید و یک برنامه دستی ایجاد کردید ، به آن پایبند باشید! سازماندهی منظم باعث می شود که سرگرمی حرفه ای شما لذت بخش و آرامش بخش باشد و به یک عامل استرس زای دیگر در زندگی شما تبدیل نشود.

     

    اگر مهارت های خاصی در ساخت جواهرات در ذهن دارید که می خواهید یاد بگیرید ، به دنبال دوره های مبتدی برای این مهارت ها باشید.

     

    آموزش های هنری زیورآلات در وبسایت هنرداری راهی عالی برای آشنایی با مهارتهای ابتدایی مبتدی مانند آموزش مقدماتی زیورآلات است.

    با کمی فداکاری ، ممکن است شما متخصصی باشید که مبتدیان روزی به آن روی آورده اند.

    اینترنت یک ابزار ارزشمند برای سازندگان طلا و جواهر است ، چه حرفه ای باشید و چه تازه کار را شروع کنید. شما می توانید از اینترنت برای یافتن منابع آنلاین ، تحقیق در مورد تکنیک های جدید و عیب یابی ، جستجوی محصولات خود و مشاهده روندهای بازار استفاده کنید.

    آموزشها وبلاگهای اطلاعاتی نیز جمع آوری شده و بر روی وب سایت متمرکز شده اند و این راهی عالی برای بهبود فوری جستجوی شما و یافتن تنها بهترین و مفیدترین اطلاعات است.

     

    همچنین می توانید پیج ها و کانال های تلگرام سازندگان جواهرات و مارک های دیگری را دنبال کنید و ببینید آنها بر چه چیزی تمرکز می کنند. این به شما کمک می کند تا از منحنی و روند صنعت طلا و جواهر جلوتر باشید.

     

    یوتیوب

    به احتمال زیاد شما قبلاً از این ابزار اشتراک ویدیو برای مشاهده فیلم ، گوش دادن به موسیقی یا تماشای تلویزیون استفاده کرده اید. با این حال ، به دلیل میلیون ها فیلم رایگان و آموزشهای بارگذاری شده سالانه در سایت ، به عنوان یک ابزار مفید برای خلاقیت عمل می کند.

    YouTube به ویژه برای مبتدیان جواهرسازان یا سازندگان جواهرات با بودجه ای که به دنبال یادگیری مهارت های جدید قبل از سرمایه گذاری در هزینه دوره های حضوری هستند ، مفید است.

    با این حال، بهتر است به یاد داشته باشید که کمیت با کیفیت برابر نیست. انبوه اطلاعاتی که در YouTube موجود است یک شمشیر دو لبه است و کیفیت فیلم ها از بسیار بالا تا بسیار کم متغیر است.

    به دنبال هنرمندان طلا و جواهر باشید که کانال های توسعه یافته ای دارند و به کار خود اختصاص داده اند. هنگامی که کانالی را پیدا کردید که محتوای آن را دوست دارید و به آن اعتماد دارید ، می توانید در فید وی مشترک شوید و هیچ قسمتی را از دست ندهید.

     

    به یاد داشته باشید که وقتی به سرگرمی جواهرات خود می رسید ، هیچ محدودیتی وجود ندارد! اگر به سبک دیگری علاقه دارید ، خود را به یک مهارت یا یک سبک جواهرات محدود نکنید.

    امتحان کردن کارهای جدید با کار شما نباید باعث ترس شود. باید سرگرم کننده باشد! اگر کنجکاو باشید و از آزمایش تکنیک ها ، اندازه ها ، رنگ ها و سبک های جدید دریغ نکنید ، از آنچه می توانید خلق کنید شگفت زده خواهید شد.

     

    وبسایت هنرداری یکی از راه های ارتباطی در زمینه آموزش های هنری و همچنین آموزش زیورآلات مبتدی و پیشرفته است که در این سایت انبوه ای از آموزش های رایگان و غیررایگان و مطالب مفید در زمینه زیورآلات  و همچنین مقالات مرتبط با این موضوع میتوانید جستجو کنید.

    جهت مشاهده و خرید آموزش مقدماتی زیورآلات و آموزش چند مدل زیورآلات و همچنین آموزش زیورآلات کریستال، دستبند،گردنبند و ... را می توانید از سایت خریداری کنید.

     

     آموزش مقدماتی زیورآلات

    آموزش زیورآلات منجوق بافی

    آموزش 6 مدل دستبند مرواریدی

    آموزش زیورآلات رزینی