هنرداریمجلهزیورآلاتچهار مورد از بهترین سنگ های دستبند دوستی

    چهار مورد از بهترین سنگ های دستبند دوستی

    چهار مورد از بهترین سنگ های دستبند دوستی

    چهار مورد از بهترین سنگ های دستبند دوستی

    دستبندهای دوستی لوازم جانبی هستند که از روندها ، فاصله و حتی موانع زبانی فراتر می روند. در حالی که طرح های دقیق تمایل به تغییر دارند، هرگز به طور کامل از مد نمی افتند و بین کودکان و بزرگسالان به طور یکسان به اشتراک گذاشته می شوند. نشانه های دوستی به نوعی در بسیاری از فرهنگ ها وجود دارد. در واقع ، یافته های باستان شناسی نشان می دهد که آنها تقریباً در تمام جوامع بشری در طول تاریخ وجود داشته اند.

    در ایران از زمان های قدیم دستبندهای دوستی محبوبیت پیدا کردند و از آن زمان همچنان محبوبیت خود را حفظ کردند. این دستبندهای بی انتها از طرح های پیچیده بافته شده از نخ گلدوزی گرفته تا قطعات ساده منجوق ، در اشکال و سبک های مختلف هستند. امروزه دستبندهای دوستی که با سنگهای قیمتی اصل مزین شده اند بسیار محبوب هستند. اغلب به عنوان نشانه های دوستی بین نوجوانان و بزرگسالان ارائه می شود ، آنها به همان اندازه زیبا هستند.

    اگر می خواهید از سنگ های قیمتی در خلق دستبند دوستی خود استفاده کنید ، به مکان مناسب آمده اید! وقتی نوبت به انتخاب پروژه های مناسب برای پروژه شما می رسد ، به خاطر داشته باشید که این چیزی فراتر از انتخاب آنهایی است که زیباترین هستند. کریستال ها و سنگ های قیمتی همه ویژگی های خاص خود را دارند و برخی از آنها با دوستی و عشق ارتباط تنگاتنگی دارند. به خواندن ادامه دهید تا تعدادی از بهترین سنگ ها برای دستبندهای دوستی را کشف کنید.

     

    سنگ لاجورد

    لاجورد یکی از شناخته شده ترین سنگ های قیمتی برای دستبند جواهرات است. این سنگ آبی زیبا با لکه های طلا برای بسیاری از افراد جذاب است - هم از نظر زیبایی و هم از نظر معنی. لاجورد معمولاً به عنوان "سنگ حقیقت و معاشرت" شناخته می شود و اغلب به عنوان هدیه ای برای تقویت دوستی های موجود و کمک به ایجاد دوستی های جدید اهدا می شود.

    گفته می شود که این سنگ قدرت احساسی را برای استفاده کننده فراهم می کند و وضوح ذهنی را بهبود می بخشد. این یک کریستال شفابخش قوی است که از زمان های قدیم استفاده می شده است ، بنابراین دادن دستبندی به دوست خود که با این سنگ قابل توجه ساخته شده است ، راهی عالی برای نشان دادن میزان اهمیت شما به آنها است.

     

    تانزانیت

    تانزانیت یک سنگ آبی مایل به بنفش است که گفته می شود یک سنگ آرام بخش است که ارتباط را تسهیل می کند. چاکرای قلب را باز می کند در حالی که هم چاکرای گلو و هم چشم سوم را تقویت می کند. گفته می شود قلب و ذهن را متحد می کند ، که می تواند از نظر تقویت دوستی ها فوق العاده ارزشمند باشد.

    تانزانیت دارای انرژی شادی است و می تواند به فرد در غلبه بر احساس ترس و بی اعتمادی کمک کند. یک دستبند ساخته شده از مهره های تانزانیت برای دوستی که روزهای سختی را پشت سر می گذارد و یا بعد از افتادن شما و دوست شما هدیه می دهد بسیار عالی است.

     

    آمتیست

    در دنیای درمان کریستال ، آمتیست به عنوان یکی از قوی ترین سنگهای محافظ شناخته می شود. ذهن را آرام می کند و وابستگی ها و انرژی های منفی را پاک می کند. بسیاری از مردم همچنین معتقدند که آمتیست خلاقیت را تحریک می کند و می تواند به کشف و پیگیری علاقه های خود کمک کند. همچنین گفته می شود که این سنگ بنفش زیبا باعث تسکین کسانی است که در اندوه هستند ، بی خوابی را از بین می برد و کابوس ها را دور می کند.

    یک دستبند دوستی که با استفاده از مهره های آمتیست ساخته شده است ، هدیه ای عالی برای دوستانی است که شما آنها را در قلب خود دوست دارید. این نیز یک گزینه عالی برای هر کسی است که به حفاظت نیاز دارد یا در حال توسعه معنویت یا شهود خود است.

     

    لابرادوریت

    طبق افسانه ، لابرادوریت شامل نورهای شمالی است. این سنگهای زیبا و درخشان فوق العاده منحصر به فرد هستند و هم از نظر ظاهر و هم از نظر خواص متافیزیکی بسیار ارزشمند هستند. اگر می خواهید یک دستبند با استفاده از سنگ هایی طراحی کنید که به همان اندازه گیرنده ای که برای آن ساخته اید منحصر به فرد باشد ، مهره های لابرادوریت یک گزینه عالی است.

    گفته می شود لابرادوریت ارتباط سالم را تسهیل می کند ، که در همه دوستی ها مهم است. همچنین اعتقاد بر این است که این سنگ اعتماد به نفس را القا می کند و ترس و ناامنی را از بین می برد. همچنین می تواند به تحریک هدایای روانی و شهود کمک کند ، بنابراین این هدیه ای عالی برای دوستی است که در جهت افزایش معنویت خود تلاش می کند.

     

    نتیجه

    انواع سنگ های قیمتی وجود دارد که در دستبندهای دوستی به خوبی کار می کند. موارد ذکر شده در بالا تنها تعدادی از گزینه های متعددی هستند که هم زیبا هستند و هم دارای ویژگی های متافیزیکی هستند که استفاده از آنها را به عنوان نشانه دوستی عالی می کند.

    شما می توانید این مقاله را از وبسایت هنرداری  به دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید تا با انواع سنگ ها آشنا شوند و بهترین هدیه را برای دوست خود بدهند.

    مقاله انواع سنگ ها و  دستبند دوستی و همچنین آموزش دستبند زیورآلات و آموزش دستبند دوستی در وبسایت هنرداری فراهم شده است تا شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را برای دادن هدیه به عزیزانتان داشته باشید و حتی با یادگیری آموزش دستبند دوستی و آموزش دستبند زیورآلات خودتان بهترین دستبند دوستی را بسازید.